Потребителите на епълския смартфон iPhone предпочитат да карат Honda и не харесват дънките Levi's Jeans, колкото използващите Android, твърди ново проучване на Cambridge Analytica. 

Въпреки някои прилики между потребителите на двете екосистеми, вероятността iPhone феновете да карат Honda е с 2.3% по-висока спрямо тази при Android, твърдят от CA. На второ място по предпочитания е BMW (1.8% по-голяма вероятност). Според проучването, Android потребителите е по-вероятно да изберат Dodge, Chrysler или Hyndai. 

Друг интересен извод от данните, събрани от CA от база данни с 220 млн. американци, твърди, че iPhone потребителите имат значително по-висок интерес към шведския моден бранд H&M спрямо Android клиентите. Епълските фенове предпочитат и марки като Forever 21, Nike и Nordstorm Rack. Единствено Levi's успява да привлече повече Android потребители.

"Открихме и, че iPhone потребителите в общия случай посещават повече магазини спрямо Android собствениците", казаха от CA. "С други думи, собствениците на iPhone са по-склонни да пазаруват".  

Любопитен извод е, че собствениците на Android устройства предпочитат регионални новини, докато при iPhone феновете имаме 4% по-голям интерес към политиката и актуални събития. Почитателите на Apple четяли повече книги като цяло, но при готвенето по-голям интерес се отчита при тези на Google. 

Изображение: DigitalTrends

Оцени:
Рейтинг: 4
Тагове:
Още от Social

Новата музикална стрийминг услуга на YouTube ще стартира през март 2018 година

0 | 09.12.2017